مراجعه کننده گرامی با آرزوی سلامتی برای شما و کلیه بیماران،پرسشنامه فوق به منظور سنجش میزان رضایت شما ازخدمات ارائه شده در بیمارستان جوادالائمه (ع) تهیه گردیده است. خواهشمند است به سوالات مطرح شده با دقت پاسخ دهید تا شما نیز درافزایش سطح کیفی خدمات سهیم باشید. پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما کمال تشکر را داریم. مسئول حقوق گیرنده خدمت
1 - فرد تکمیل کننده فرم *
2 - تاریخ بستری *
3 - جنسیت
4 - سن
5 - وضعیت تاهل
6 - میزان تحصیلات
7 - برای حمل و نقل بیمار تسهیلات کافی (ویلچر، برانکارد و...) فراهم شده است؟
8 - تختهای بیمارستان راحت و مطلوب می باشد؟
9 - ملحفه و لباس بیمار به موقع تعویض میشود؟
10 - بهداشت و نظافت قسمت های مختلف بیمارستان (اتاق، سرویس بهداشتی و...) رعایت شده است؟
11 - در بخش ها آرامش کافی جهت استراحت وجود دارد؟
12 - کیفیت غذای بیمارستان در حد مطلوب می باشد
13 - نحوه سرو و بهداشت غذا مورد رضایت و مطلوب می باشد
14 - آیا امکانات رفاهی برای همراهیان (غذا، صندلی، مکان مناسب برای انجام فرائض دینی و...) مورد مطلوب است
15 - حریم خصوصی بیمار (بلخصوص در زمان انجام خدمات بالینی) رعایت می شود
16 - مدیریت و مسئولین بیمارستان به بخش ها سرکشی می نمایند
17 - مددکاری اجتماعی بیمارستان به مشکلات بیماران رسیدگی و توجه می نماید
18 - هزینه های بیمارستان با توجه به خدمات ارائه شده مطلوب می باشد
19 - در هنگام ترخیص کارها به سهولت و سرعت انجام می شود
20 - پزشکان به توضیحات بیماران در حین معاینه و ویزیت دقت می نمایند
21 - عکسبرداری و سونوگرافی با سهولت انجام می پذیرد
22 - در زمان بستری و ترخیص آموزش های لازم توسط پزشک یا پرستار به بیمار و همراهی داده میشود
23 - میزان رسیدگی پرستاران در ارائه خدمات مطلوب می باشد
24 - آیا سرعت عمل کارکنان در مواقع نیاز به اقدامات پزشکی فوری، مناسب است
25 - رفتار پزشکان با بیماران احترام آمیز است
26 - رفتار پرستاران و ماما ها با بیماران احترام آمیز است
27 - برخورد و راهنمایی پرسنل نگهبانی با بیماران خوب و محترمانه است
28 - برخورد و راهنمایی پرسنل پذیرش (نوع بیمه، هزینه بستری، نوع اتاق و...) با بیمار و همراهی خوب و محترمانه است
29 - رفتار کارکنان بیمارستان با بیماران احترام آمیز است
30 - رعایت طرح انطباق (پرسنل مرد جهت بیماران مرد و پرسنل خانم جهت بیماران خانم) انجام می شود.
31 - در صورت نیاز به درمان، مجددا به این بیمارستان مراجعه می نمایید
32 - چنانچه پیشنهاد و انتقادی دارید در این قسمت با شماره تماس(در صورت تمایل) ذکر فرمایید