سالگرد تأسیس بیمارستان شماره دو جوالائمه (قلب عروق )

جشن ولادت با سعادت
امام محمد تقی الجواد علیه السلام
همزمان با سالگرد تأسیس بیمارستان شماره دو جوادالائمه ( ع ) با حضور امناء محترم ، خیرین ، پزشکان و سایر همکاران خانواده بزرگ جوالائمه در سالن اجتماعات این مرکز در روز دو شنبه دوم بهمن ماه برگزار شد .
در راستای اهداف خیرخواهانه سازمان خیریه درمانی جوادالائمه ( ع ) و به منظور گسترش خدمات انساندوستانه زمین بیمارستان در سال 1349 توسط واقف خیراندیش مرحوم سید علی آقای هاشمی نژاد خریداری و جهت احداث بیمارستان شماره دو جوادالائمه ( ع ) وقف بر سازمان گردید و عملیات احداث ساختمان این مرکز مهم از سال 1366 شروع و با همت بزرگ مردان خیّری که در رأس همه آنها مرحوم حاج ماشالله دانشی نیا قرار داشت با حدود یک دهه تلاش به پایان رسید .
و در سالروز ولادت حضرت جوادالائمه علیه السلام سال 1379 رسما به عنوان بیمارستان تخصصی قلب و عروق جوادالائمه ( ع ) افتتاح گردید .

زحمات و تلاشهای انسانهای نیک اندیشی که برای رفع رنج و غم بیماری از مردم قرار نداشتند همچون مرحوم آقای سید علی هاشمی نژاد ، مرحوم حاج ماءالله دانشی نیا و بسیاری از افراد دیگر ......هیچگاه از یاد ها نخواهد رفت و روح آنان در سرای باقی در خوان نعمت الهی ان شائالله متنعّم خواهد بود